کاهش وزن با چرخ خیاطی

نه کاملا اشتباه حدس زدید اصلا قرار نیست با یک شعار و شیوه عجیب غریب برای کاهش وزن مواجهه بشوید. اصلا قصد ندارم مثل دمنوش لاغری و کمربند لاغری و مواردی مشابه جیب شما را به بهانه لاغری چپاول کنم.

قصد کاهش وزن دارید رژیم و ورزش را شروع کرده اید بسیار عالی به شما بابت برداشتن گامهای اولیه به سوی سلامتی تبریک میگویم . اما یک نکته مهم که خودم هم تجربه اش را دارم این است که اگر لباس های شما کمی گشاد باشند، این چند سانت راحتی راهی به سوی پرخوری، عدم توجه به مسیر سلامتی و برگشت بر سر وزن و سایز اولیه است.

بنابراین لباس فرمی که سر کار می پوشید یا حتی لباسی که در منزل به تن دارید همین اول کار بنشینید پشت چرخ خیاطی و یک درز بگیرید و کاملا اندازه اش بکنید. با هر چند سانت کاهش سایز و وزن مجددا سری به کمد لباس هاتون بزنید و خیلی سریع عملیات پاکسازی لباس های گشاد را انجام بدهید !

اگر دوزنده ماهری نیستید و چرخ خیاطی شما هم درست روغن کاری نشده لباس های گشاد را بچپانید داخل یک پلاستیک و نزد خیاط بروید و تمام شلوارهایی که الان دور کمرشان برایتان لق می زند را بدهید با دو تا درز گرفتن برایتان درست کنند. از قدیم گفتند دندان لق را باید کشید .

عملیات پاکسازی لباس های لق! را به گونه ای انجام بدهید که بدن شما دیگر راهی برای افزایش حتی یک سانتی متر از سایزی که به زحمت کم کرده اید نداشته باشد.

 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط