آمبولی روحی

خون باید در رگهای بدن جریان طبیعی داشته باشد. وقتی که لخته خون در رگ ایجاد شود یک وضعیت اورژانسی پزشکی رخ داده است. اگر لخته به سمت قلب برود باعث سکته قلبی می شود. علت سکته مغزی هم ورود لخته خون به مغز است. چنانچه لخته سرگردان راهی ریه شود، آمبولی ریه را ایجاد می کند. هر سه بیماری پدید آمده در اثر لخته خون، خطر مرگ آنی را هم در پی دارند.

هدف‌ زندگی، مثل خون در رگ، احتمال لخته شدن را دارد. هدفهای فراموش شده بر اثر درجا زدن‌ها و اهمال کاری‌ها تبدیل به لخته می‌شوند. اگر به داد لخته‌های زندگی‌تان نرسید، به مرور زمان این هدف‌های لخته شده سلامت روان شما را تحت تاثیر قرار می دهند و روح‌تان سکته می‌کند.

اضطراب و بی قراری که خوابتان را مختل می‌کند. عصبانیت و پرخاشگری که بیداری شما را نابسامان می‌کند از علایم اولیه سکته روح هستند. کاهش اشتها یا پرخوری عصبی، احساس خستگی یا عدم علاقه به انجام امور روزمره با توجه به شدت و ضعف سکته ای که روحتان زده به سراغتان می‌آید و عاقبت  روزی می‌رسد و می‌بینید هیچ‌وقت از هیچ‌چیز و هیچ‌‌کس راضی نبوده‌اید. آن‌وقت فقط و فقط احساس خستگی و غم همراهی‌تان می‌کند و لحظه ای که آخرین لبخندی که در زندگی‌تان زده‌اید را فراموش می‌کنید، رخ می‌دهد، آمبولی روحی و تمام.

پس تا روحتان آمبولی نکرده و افسردگی به جانتان نیفتاده جلوی انجماد آرزوهایتان را بگیرید. همین الان، همین لحظه آسپرین روحتان باشید و کوچکترین گام ممکن را به سوی هدفتان بردارید. فقط پنج دقیقه. همین پنج دقیقه جادوئی روحتان را افسردگی نجات خواهد داد و به شما یادآوری خواهد کرد که هنوز زنده‌اید و آمادگی مبارزه را دارید. پس برای رویاهایتان بجنگید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط