افزایش انرژی با بشقاب سلامتی

زمانی که در بین کارهای زیاد عقب افتاده تان سردرگم شده اید اجبارا باید یک یا چند کار را از لیست روزانه تان خط بزنید در نتیجه با دیدن افراد موفقی که به همه اموراتشان می رسند حسابی کلافه تان می شوید و به شما احساس ناخوشایند بی کفایتی دست می دهد و خود را فردی تنبل تصور می کنید.

انگار این افراد انرژی شان تمامی ندارد و شبانه روزشان ۴۸ ساعت است .به شما اطمینان میدهم افراد ۴۸ ساعتی وجود ندارند اما افراد با انرژی مضاعف وجود دارند.اما علت این انرژی مضاعف چیست ؟ فکر می کنید افراد انرژی مضاعف! از شما بیشتر عاشق هدفشان هستند یا کائنات بیشتر به آنها یاری می رسانند؟

خیر ! اجازه بدهید برای شما توضیح بدهم ! فرض کنید بعد از یک روز کاری سخت با تنش و استرس به خانه رسیده اید به جای اینکه سریع به سمت آشپزخانه بروید و در یک وعده حجم زیادی از پلو و خورشت و مخلفات نوش جان کنید و بعد هم یک تیکه کیک شکلاتی و دست آخر هم قشنگ خواب آلود بشوید ابتدا حدود ده دقیقه حرکات کششی انجام بدهید تا از عوارض پشت میز نشینی دور بمانید سپس یک دوش آب گرم بگیرید. در حد چند دقیقه آرام جایی بنشینید و نفس عمیق بکشید حالا با دقت به سمت آشپزخانه بروید یک بشقاب غذای سلامتی شامل سبزیجات تازه سالاد و با حجم کمی از مواد کربوهیدراتی مانند برنج و نان و مقدار بیشتری مواد پروتینی به سمت یک عصر پر از نشاط و کارهایتان بروید . مطمین باشید در دراز مدت شما هم جزو افراد با انرژی مضاعف خواهید شد.

انرژی مضاعف با کم خوردن به بدن شما تزریق خواهد شد. شک نکنید امتحان کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط